Börstankar inför 2012

Ser fram emot 2012 och har nya planer inför det
nya året. Att göra större swingar i H&M och att
bättre leta botten. 2012 kommer bli ett defensivt
år för mig. Ser nu första tecken på möjligt botten
i Wesc och aktien kommer bevakas stenhårt av
mig under 2012. Done är en aktie som kan komma
att köpas till veckan. Aktien är svag, vilket känns
perfekt. Med lite hjälp från omx kan den tryckas
ner på väldigt fina nivåer nästa vecka. Ser fram
emot att fortsätta sälja aktier till veckan vid upp
gång. Dock tror jag börsen är nära att toppa och
att vi får en två dagars rekyl. Är väldigt försiktig
inför rekylköp pga jag tror på börsras i januari.
Känns som dom stora killarna vill lura oss in i
aktier i början av 2012. Själv så ser jag inget
köpläge på uppgång, ser bara köpläge på ras:).
Håll ett extra öga på bankgraferna inför 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0