Enjoy Group

Fick förfrågan på blogg om vad jag anser om Enjoy Group.

Kan inte mycket om bolaget och Aktietorget är något jag försöker undvika.

Är inte mycket för hög risk utan gillar mer stabila högavkastare.

Om jag går in i högrisk så vill jag helst se svarta siffor för bolaget,
samt väldigt ljus framtid för bolaget som är värt risken.

Kollar man grafen så tycker jag att det ser bra ut. Den ligger i botten av trendkanalen i
positiv trend.

Hur länge den orkar fortsätta upp är svårt att svara på och teknisk analys i
små bolag är väldigt svårt och kan ändras blixtsnabbt.

Skulle personligen inte välja Enjoy Group för tillfället men kan inte mycket
om bolaget.

Kollar man bara i grafen så ser man att bolaget blivit slaktat i finanskrisen spår och
att uppsidan kan vara enorm om bolaget kan få fart på resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0