Fortum.Statoil.Orkla

Tre av mina bolagsfavoriter ser väldigt svaga ut.
Fortum kommer gå mot lägre eller dubbeltopp.
Statoil har toppat.
Orkla söker lägre botten.
Dessa tre bolag tillhör den nordiska börseliten på
alla sätt och kommer bevakas för köp i framtiden.
I Fortum och Statoils fall är köp lång fram i tiden.
Orkla borde bottna på 50kr.

Alla som följer mig vet hur svag jag är för
energi och dessa tre är klockrena energi val
inför en kommande energikris.

Kommer göra allt för att hitta och bevaka
botten i statoil och Fortum.

I Orklas fall har jag redan gjort ett försök,
nästa försök och köp görs så nära 50kr som
möjligt.

Orkla. Tele2. Statoil. Fortum är topp fyra för mig
på börsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0