Köpläge

Som jag sagt tidigare så tror jag inte på uppgång, så frågan är vad köpläget jag ser i Metro
kommer leda till?.

Man kan iallafall se i grafen att 1kr är ett väldigt starkt stöd som skulle kunna räknas som
betongolv med tanke på sista rapporten som visar på tillväxt och lönsamhet.

Metro är högrisk men jag ser många anledningar att köpa, eftersom jag lovat mig själv
att ta det lugnt med köpen så ligger jag lågt med köp tills den ligger på 1kr.

Meda ser intressant ut att köpa på rekyl men efterssom jag redan har aktien och ligger
back så ligger jag lågt där med. Hoppas dock att Meda kommer starta en positiv trend
med minst tre vågor upp.

Tele2 funderar jag på sälja hälften om vi når 150kr där vi brukar vända ner.
Tänker ju som sagt Swinga Tele2.
Vill dock inte sitta helt utan Tele2 så behåller en del om jag säljer.

Tycker fortfarande Omx känns kraftlöst och vi åker säkert ner i backen imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0