Mina största innehav

Gjorde om portföljen en hel del idag, har länge velat äga Orkla och tror
stenhårt på att Orkla vände på stöd. Då Rec kom med omvänd
vinstvarning idag så kunde jag inte hålla emot längre.
Stora köp har gjorts i både Orkla och Rec idag. Risken i Rec är hög.
Mina största innehav för tillfället är:
Orkla. Rec. Tele2. Telia. Astra. Msab. Wesc.
Mindre innehav i: Björn Borg. Skistar. Impact coatings. westa wind system. Probi. Oriflame.
Kryddor är: Aspiro. Anoto. mm
Bolag jag bevakar för nya köp är: Probi. H&M. Aspiro (om bra rapport kommer).
Bolagen som jag tycker är intressantast för köp just är: probi. H&M. Orkla. Rec. Wesc.

Har även andra innehav sen tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0