Ny Krydda

Kommer närmaste tiden börja köpa och sälja Bull och Bear Omx med swing.
Kommer även här att köpa så nära botten i trend kanalen som möjligt.
Detta kommer vara extra hög risk men ska försöka hålla mig till vanliga bull och bear.
Letar botten och toppen i tre månaders grafen och gör köpen därefter.

Om jag får börja leka redan nu så tror jag på att börsen snart står inför upp rekyl.
Dock kan verkstads rapporter förstöra det mesta med uppgången.
Statt och bank och telekom kan elda på uppgången.

Väntar fortfarande på att telekom ska dra uppåt, marknaden har tillfälligt fel.
Telekom har bra tillväxt bra utdelning och är en defensiv bransch i mina ögon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0