Skistar och Impact coatings

Skistar ser sjukt svag ut.
Eftersom bolaget är ett av dom bästa på börsen så kommer jag leta botten för köp.
Tror det är på tok för tidigt för köp och hoppas att den faller ner mot strax över 100kr.
Faller den ner dit som blir det ett väldigt fint köpläge.
Impact Coatings är betydligt högre risk och ska ses som en krydda i en portfölj.
Har fastnat lite för det tekniska läget som jag gillar.
Dock kan Teknisk analys i små företag vara farligt och vinstvarning eller dålig rapport kan förstöra allt.
Tror dock att Impact kan bli en trevlig resa om vi bryter 20kr och får lite positiva signaler från bolaget.
Köper inget av dessa två utan bevakar bara tills köpläget kommer.
Har och kommer fortsätta sälja av i min privata portfölj för att förbereda för ett större köp i Astra.
Mitt Blogg innehav i Wesc verkar falla väl ut och botten verkar vara satt.
20110103

Kommentarer
Postat av: fetto21

Jag vill gärna hänga med på swingtraden, men vågar jag sälja q-med för att bli likvid...kommer det ett nytt bud ?!

2011-01-04 @ 16:43:55
Postat av: mr empty

Tror på höjt bud i Q med. Behåll tror jag på.



Mvh

2011-01-14 @ 07:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0