Toppar vi imorgon?

20110113
Kanske Omx får en fin dag och toppar imorgon.

Kanske bara tillfälligt men ser inte så där jättekul att göra nya köp nu om man kollar grafen.

Kommer nog passa på att ta hem vinster i många placeringar imorgon.

Wesc kanske toppar i första upp vågen snart, kanske mellan 100-105kr om jag får gissa. Kommer sälja en del imorgon om den fortsätter upp.

Rec kan säkert också toppa runt 20kr snart. Kanske dumt att sälja men samtidigt får man nog chansen att köpa billigt igen innan rapport som kanske denna gången kan driva upp aktien.

Öresund tror jag toppar på ca 125kr och jag är lite osäker om man ska behålla den över rapport. Säljer imorgon.

Sigma kommer jag också att sälja.

Black earth också som jag tror får en tillfällig topp på lite över 20kr snart.

Enea ser fin ut och om den inte rallar imorgon då ökar jag i den.

Getinge kommer också att säljas imorgon, tycker nu att det finns andra billigare alternativ.

Astra behåller jag även alla blogg portfölj köp utom Wesc som nog säljs imorgon.

Kommer skriva på bloggen imorgon vilka som säljs och till vilken kurs.

G5 har startat rekylen och eftersom jag vill in igen så kommer jag bevaka botten som med lite tur blir ca 15kr, med lite otur går den ner till 11kr. Tror inte vi får se den ner till 8kr igen.

Bevakar även ett köp av Oriflame som jag tror bottnar på ca 300kr.

Ericsson grafen ser kul ut, borde trycka upp omx snart.

Björn borg och Tele2 går rätt dåligt så i värsta fall får man väl vänta på rapporten som borde trycka upp kursen. I i alla fall i Tele2 fall. Tror personligen rätt hårt på Björn Borg också och den höga utdelningen lockar.

Om ärlighet ska fram så ser jag morgondagens uppgång (om den kommer) att sälja av så mycket aktier som möjligt. Ser ett jättefint läge att köpa ett stort lass H&M på stöden 210 och 200kr. Där den borde bottna.

Tror att nästa rapport period kommer dra kapital från large cap till midcap. Möjliga dubbeltoppar och lägre toppar på många large cap bolag. Blir upp till bevis för många av dom på nästa rapport.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0