Omx till veckan.

Tror vi får nedgång hela veckan och frågan är om vi orkar upp på slutet av veckan
på rekyl. Jag tror inte det.

Skulle vi få en större uppgång under veckan tror jag det är ett bra tillfälle att öka i
Xact bear.

Måste säga att närmaste tiden på börsen är väldigt intressant då vi kommer
få test av den långa positiva trenden.

Jag tror ljuset är på väg att lämna börsen och en mörkare tid kan vara på väg.

Som jag skrev tidigare sitter börsen på en stol med många ben som är på väg
att knäckas. Gissar att Japan kommer knäcka det avgörande börsbenet och
att Omx med flera sätter sig på rumpan till veckan.

Om mågot av mina aktieinnehav skulle rusa kommer jag sälja och
öka på kassan ännu mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0