Allt går!

Fick min första riktigt tråkiga kommentar om min blogg idag från
en person.

Lägg ner din blogg läg ner dina aktieplaceringar!.

Hållt på med börsen i över 20 år, så nej det tänker jag inte göra!, Varför ?.
För detta är min blogg och här skriver jag mina börstankar och så är det bara,
inga om inga men, det är bara jag.

Och det känns bra.

Försöker inte påstå att allt jag skriver kommer att hända eller att
jag har 100% rätt eller 50% rätt.

Jag skriver vad jag tror och sen få framtiden visa facit.

Påstår inte att jag vet eller kan allt, varken på börsen eller i livet.

Att tro att man är bättre än andra är inte bra. Och i mina tomma
ögon är vi alla lika.

Och livet är kort så kom ihåg att ha kul!, för varje ögonblick kommer
aldrig tillbaka igen.

Tycker att uttrycket inget är omöjligt kanske är lite överdrivet, men allt går!...
bara man vill det tillräckligt mycket .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0