Moment of the truth.

Väldigt spännande börsläge. Om allt går
min väg så är börsen på väg ner till veckan.
Och om börsen faller nu kan vi få en trist sommar.

Har placerat en hel del i Norge som inte ser så kul
ut just nu och jag tror Norge och oljan står inför
ett väldigt avgörande läge. Jag tror att Norska
börsen är nära en kraftig säljsignal.

Skulle Omx åka i backen till veckan så är det lätt
att påstå att vi haft en negativ trend sen Januari 2011.
Skulle inte vara så konstigt att vi toppar först eftersom
vi redan "have shine so bright".

Kanske vi stiger en sväng till veckan på H&M rapporten
men håller det inte är det dax att gå snabbt ut.

Jag kan förstå om kapitalet och marknaden vill sänka börsen
ett tag nu efter utdelningarna. Tror marknaden blir extra rädd
på negativa nyheter tillsvidare.

Skulle bli väldigt förvånad om marknaden fortsätter upp till
veckan. Men man behöver inte förstå marknaden, bara agera på samma
sätt.

Tror dock att många som följer upptrenden kommer få sig en "suprise"
närmaste tiden. Upp till bevis till veckan för bulls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0