Jag ska hitta börsbotten!.

Kommer göra allt för att hitta börsbotten i god tid. Ett bra sätt kan vara
att kolla grafer för dom största bolagen på large cap. Var väldigt bra på
att hitta botten 2008 och tror jag kommer vara ännu bättre denna gången.
Dock kommer jag nog vara lite mer försiktig denna gången tyvärr. Tittar man
i H&M grafen så ser det rätt farligt ut faktiskt och nån stabil uppgång syns inte
till. Bankerna ser också väldigt tråkiga ut med undantag för Handelsbanken som
klarat sig bra (faller en faller alla..). Har en känsla att vi är på väg in i våg 2 i
bearmarket nu och jag tror det kommer bli blodigt. Tycker 720-700 just nu känns
som botten. En annan sak att hålla koll på kan vara dom Spanska och Italienska
räntorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0