Minskar risken

Letar efter rekyl och köpläge i vissa aktier.
Bevakar Connecta, Hiq, Oriflame, Ratos och
Kinnevik för köp. Tror alla dessa kommer visa
bra rapporter och gå upp på rapporter. Kan
komma att sälja Tele2 till veckan. Alfa laval
kommer jag nog behålla som läget känns nu.
Dom som följ bloggen länge vet att jag har
ett stort innehav i Orkla som kan komma att
säljas innan börsen toppar ur i nov-dec. Även
mitt innehav i Statoil kan komma att säljas.
Ser faktiskt över allt mitt sparande inför nästa
börstopp. Även PPM och annat sparande. Målet
är att ha en stor kassa och stenkoll på mina
placeringar inför ett stormigt 2012. Har även
byggt upp en portfölj med xact bear och xact
bear2. Kollar man omx så kan våg 1 ner vara
klar och rekylen upp slutar mellan 980-1050
sen kommer våg 2 som kommer ta omx mot
ca 800.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0