Sover gott om natten

Har ökat kassan en hel del och är nu nära att ta mig ur stora innehav i Orkla
och Statoil med vinst. Har byggt olika bombmattor i xact bear och bear 2 som
jag tror kommer ge sköna slantar i kassan. Har även en jätte kassa utanför börsen
som kommer försiktigt läggas i bombmattor i högavkastare vid nästa börsnedgång.
Letar köp i Avega, Done, Hiq, Astra, Telia och Oriflame och lite annat. Att omx står
inför stora nedgångar snart känns väldigt logiskt för mig. Alla problemen är kvar och
Italien och Spanien åker snart ner i backen. Sen har vi en möjligt nedgradering av Usas
kreditbetyg på sikt. Snart kommer börsmörkret tillbaka på allvar och då gäller det att
köpa rätt bolag. Tittar även på Wesc som jag vill öka i vid nästa börsbotten. Wesc är
fula ankungen ett tag till och ett perfekt case för köp då tillfället är rätt. Letar botten
formation i grafen och vinstvarningen var inte så farlig i mina tomma ögon. Kommer
vända den negativa trenden på positiv nyhet så håll ögonen öppna i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0