Utveckling av bloggen

Bloggen kommer helt fokusera på omx och dagens rörelse och
veckomönstret på börsen. Genom att analysera dagens rörelse
och gissa nästa möjliga rörelse för omx. Leta toppar och
bottnar och leta omslag i alla trender för omx. Lång och
kort och även dagstrend kommer vara intressanta.

Eftersom jag själv helst investerar i högavkastare kommer jag
självklart leta köplägen i högavkastare vid möjlig botten i vecko
mönstret för omx. Mitt mål med mina investeringar på börsen är
att komma in så billigt som möjligt i högavkastare och alltid sträva
efter högre direktavkastning.

Verkar vara många som vill att jag ska fortsätta redovisa mina
affärer. Kanske mer är inne på att visa möjliga Case vid botten
för omx. Vi får se, kommer fortsätta redovisa mina affärer tillsvidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0