Bäst på rekyl

Funderar lite vad som är bäst att köpa på rekyl. Måste säga att Oriflame
känns klockrent på rekyl. Om vi får en omx rekyl samtidigt kan det bli
bingo. Oriflame har en hel del att hämta igen från dessa nivåer. Msab
är ett annat bolag som jag tror kommer fortsätta upp efter pågående
rekyl. Ca 16kr känns som rätt pris på Msab. Även Lundin Petrolium
kan komma ner på låga nivåer. Tror mina senaste bombmattor i
Alliance oil och Skistar håller på att vakna till liv. Hoppas även på
att Etrion snart sätter fart uppåt. Mekonomen är ett annat bolag
som kan bli billigt vid omx rekyl. Riktar dock mitt tomma öga till
Oriflame på nästa omx rekyl. (om den kommer:) Ett annat bolag
som helt är bortglömt är Astra och kollar man i grafen så är 295
köpläge. Astra och Oriflame är nog säkraste rekylköpen vid omx
rekyl.

Kollar man omx så finns det inga säljsignaler men att omx
kommer besöka ca 1026 ganska snart känns självklart. På
1026 är det köpläge. Att Usa´s S&P 500 ska besöka ca 1288
är lika självklart. Då vi sätter båda dessa nivåer är mina
pyramider på plats. Då vi satt toppen för omx får vi räkna
vart nästa topp blir. Ser nu området runt 1026 som en nivå
som inte ska brytas om vi ska behålla stark bullmarket. Den
dagen vi bryter 1026 är jag tung i bear. Eftersom jag anser
det är dyrt på börsen nu kommer stora delar av kapitalet
ligga utanför börsen tills 1026 bryts på nedsidan. Gör bara
mindre köp tills bulltrenden är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0