Rektanglar och gud

Har fastnat rätt hårt för rektanglar sista tiden. Orsaken är lite gyllen
snittet och gud och livet i det stora. När jag kommit på mystiken med
gud och universum ska jag lägga ut det på bloggen. Men att gud finns
och dom val du gör i livet är viktiga är inget att ignorera. För pengar
kan du köpa mycket med det finns saker pengar inte kan köpa. Tex tid.
Tid är viktigt både på börsen och i livet. Tid är starkare än pengar och
du kan köpa mycket för pengar men du kan inte köpa tid.
För att hålla oss till börsen så kan man säga att tid är också viktigt
på börsen. Har studerat rätt mycket gamla grafer och den formationen
omx är inne i nu slutar med ras. Tittar man på rektanglar så har jag
studerat många gamla grafer och kommit fram till följande.
Då omx lämnar rektangeln är det en varningssignal. Då nästa
upprekyl ger lägre botten är det sälj som gäller.

Allt i våra liv och hem är uppbyggda av rektanglar, triangalar och tid.
Ibland kan jag nästan bli galen av alla rektanglar, tringalar vi bygger
i allt vi tillverkar och gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0