Bästa branschen är tid

Är tid, dock lite svår att investera i. Kan tänka mig en
större investering i Eliten och Avanza Zero vid rätt tid.
Att göra en bombmatta i Avanza zero från 800 (omx)
nivån och under är en klockren investering med hjälp
av tid.

En anna bransh som jag gillar är energi och där gillar
jag framförallt bolag som Statoil, Fortum och ABB.
Abb och Alfa laval kommer vara stora vinnare på
alla framtida energiförändringar i samhället. Ser
fram emot att köpa ABB till rätt pris i framtiden.

Telekom och mat är också bra branscher men känns
inte alls lika tidssäkra som energi och tid. Telekom är
en ganska ung bransch med stora framtida förändringar.
Mat är och kommer vara under marginalpress, frågan är
om Coca Cola nånsin kommer ersättas. Jag tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0