Omx sista suck

Ser möjlig målnivå för omx mellan 1134 och 1160 i bästa
fall kan vi gå till 1174-1180. Runt 1134 är det nog dax att
börja lätta på portföljen inför en större nedgång mot minst
1080. 1157-1155 är nog mer troligt nästa rekylbotten, ser
vissa tecken på att det inte är speciellt bra med rekylköp
på nästa rekyl. Kommer vara lite extra försiktig på nästa
stora rekyl. Letar toppformation för omx närmaste
månaderna och ser fram emot en mörk börssommar.
Dom som köper aktier vid 1160 får nog sitta fast ett bra tag.

Kollar man på aktier blev jag förvånad över att Skistar
visar styrka. Kan vara så att vi fick en högre botten nu.
Hoppas på börsuppgång till slutet av denna vecka där
delar av mina bombmattor kommer säljas av.

Bombmattor i aktier innebär att jag snittar ner mig i
högavkastare samtidigt som omx rekylerar. Ju mer
omx faller desto mer ökar jag i aktier. Sen säljs aktier
vid börsuppgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0