Börskarta

Tror fortsatt att vi ska ner och vi kommer få extra fart ner från dom olika reaktionsdagarna i
mars ca 19/3 och 27/3 med en botten runt 25/4 med topp 10 maj och en dubbelbotten runt 
25/5. Dvs säga dubbelbotten ca 25/4 och 25/5 och därefter sätta sista toppen 
innan sommaren och höstens nedgång där augusti och oktober ska bli extra svaga
med kaos i början av oktober men en botten 18/10 inför en större uppgång på flera
månader. 
 
När det gäller 2014 är jag lite kluven men 2015 är året man inte ska äga aktier. Kom
ihåg vem som sa det först. 2015 kommer inte vara bra för aktieplaceringar och är ett
väldigt mörkt år. 2020 är motsatsen till 2015 dvs väldigt positivt. 
 
Kommer skriva mer om mina bombmattor närmaste tiden och visa på hur man kan
tjäna pengar på microbombmattor. Kanske blir mer intressant att läsa bloggen då
också. Men jag ger mig inte, jag vill ha en större nedgång för att ta posititioner i 
större köp av bombmattor i aktier. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0