Aldrig nöjd!.

Har lite problem just nu att slita mig från börsen.

Ser nya köplägen hela tiden och måste hela tiden stoppa mig själv
från att trycka på köpknappen.

Kommer att tänka på Wall street 2, då han frågar sin chef vad han
siffra är för att sluta med börsen.

Hans chef tittar på han frågande.

Han frågar igen vad är din siffra?, hur mycket pengar ska du ha
för att lämna börsen. Alla har en siffra vad är din?.

Han svarar, Moore!.

Svårt att sluta med börsen, det är som ett gift då det går bra. Och jag
vill också ha mer.

Måste fokusera på att leta ny lägre topp för Omx, för att jag tror vi ska ner på sikt.

Spikar fast köpfingret i väggen närmaste veckan, nu får det vara nog.

Kollar in Omx grafen igen och säger att det ser bra ut för en fin avslutning.

Ser starkt ut på kort sikt.

Stänger vi runt 1120 idag för Omx30?, det känns så. Först en sväng ner mot 1116.



Kommentarer
Postat av: sololja

Kul blogg! Kört hårt Empty! Du är en av mina favoriter! Det är mycket kul att se din utveckling som investerare.



Mvh Sololja

2011-02-18 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0