Köper Etrion och Probi.

Gör två nya mindre köp idag, försöker vara försiktig och
behålla stora delar kapital i kontanter tillsvidare.

Fortsätter fiska Probi aktier till bra pris.
Köper ett gäng till idag, ca 15000kr. Direktavkastningen fortsätter öka för varje nedgång.
Den dåliga omsättningen gör det svårt att fynda men det går.
Vid positiv nyhet så kan man ju gissa vad som händer med kursen.

Etrion kanske vill ner mer, men jag köpte ett mindre köp idag 1500st på 5kr.
Kanske var lite tidigt men jag tänkte köpa minst 2 gånger i denna.
Brukar vara sköna kast i Etrion så man får vara snabb på foten.
Kul aktie att swinga och kul krydda att äga igen.
Kanske var lite snabb med köp men det kan gå fort när den vänder.
Kan nog vända runt 4,60kr med lite tur, sen ser det ut som våg2 upp börjar.
Sen så ska man väl inte lita på TA på små aktier som inte varit på börsen länge.
Vi får se helt enkelt, Probi är ett tryggare köp.

Båda köpen är rätt stor risk men samtidigt bra ägare bakom med strålande
framtidsutsikter. Båda valen ska väl ses som en krydda i en hälsosam portfölj.

Clas ohlson kommer fortsätta falla på sikt och leta botten mellan 80 till 85kr på sikt.
Kollar man 5år grafen så fattar man vilket köpläge det kommer bli efter slakten.
Bevakar köp i Clas Ohlson på ca 85kr.

Diamyd Medical ser svag ut och i mina våta drömmar ser jag fortsatt fall till 100kr.
Skulle den gå ner till 100kr skulle inte ens jag kunna motstå köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0