Ace in the hole

Kan vara nära att bli lite "madness" på börsen nu, och allt som krävs är en liten knuff...

Då behöver man ett "Ace in the hole", mitt är pengar utanför börsen.

För mycket negativa nyheter för att driva börsen mot all year high.

Känns som ett osäkert läge på börsen och marknaden hatar osäkerhet.

Många placerare kan börja se större chans till vinst i att sälja av och
köpa negativa positioner snart.

Oroligheterna måste upphöra innan säljarna på börsen får övertaget.
Som jag ser det går vi mot lägre topp hursomhelst och startar en negativ trend.

Vänder inte börsen upp närmaste dagarna så kan det bli en tråkig avslutning på börsveckan.

Behåller dom aktierna jag har och kommer använda kassan till annat då tiden är rätt.

Hur lång ner ska vi?, vem vet?. Men jag ser ingen anledning att köpa mer aktier just nu.

Kommer bli billigare i många fall tror jag så därför väntar jag med nya köp
och bevakar köp i Omx Xact Bear.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0