Målet med bloggen

Är att varje vecka hitta nedtryckta högavkastare. Följer man
bloggen så tycker jag att jag lyckas ganska bra att hitta dessa.
Många aktier har jag själv sålt för tidigt men dom har gått sjukt
bra sen mina rekar. Visst, bulltrenden är stark och allt har gått
upp i stort sett. Kommer dock att försöka fortsätta hitta nedtryckta
högavkastare och även använda omx. Att hitta lågtpunkten för omx
både på månad och veckobasis lockar. Om man dessutom lyckas
hitta botten för aktien vid denna tidpunkt blir det bingo i våra depåer.

Kommer även leta köplägen i oljebull som jag tycker ska upp. Känner
mig rätt trygg med en investering i en råvara som är begränsad och
håller på ta slut. Oljan kan inte falla, det kommer centralbankerna se
till med deras drömmar om oändligt tillväxt. På sikt kommer dessa
drömmar förvandlas till en mardröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0