Säljer allt!

Försöker komma ur allt jag kan när det gäller aktier på denna uppgången. 
Har lyckas öka kassan markant sista dagarna och kommer fortsätta imorgon.
Säljer allt som jag har vinst på i detta läge och mina högavkastare som visar
förlust behåller jag. En aktie jag tror kommer gå bra i vinter är Skistar där jag
byggt upp ett innehav som jag inte vill sälja i detta läge. Är lite förvånad av 
styrkan i uppgången och det gör mig orolig för det som väntar efter uppgången.
Kollar man på grafen så ser det ut som ännu en dag med uppgång imorgon, ni
som följer bloggen vet att jag aldrig köper aktier i liknande läge. 
 
Kollar man på OMX så är jag inte så sugen att ligga tung i aktier på nästa 
rekyl. Finns inte mycket som talar för uppgång efter denna toppen, däremot
kommer vi inom tre månader gå mot lägre botten än 1026. Tror det är sälj på
denna uppgången som i tid borde vara klar snart. Nästa stora reaktion är runt
6-7 dec och sen väntar 13/12. 
 
En aktie som känns ur form är H&M och eftersom jag ökat kassan kan nya
bombmattor läggas vi rätt tillfälle. Bästa köpet just nu på börsen!. 
 
Viktiga nivåer för OMX inför framtiden är : en stängning under 1060 är 
väldigt bear och ett perfekt läge att köpa bear. 1055-1050 och 1040.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0