Veckan som kommer

Tror mig hittat ett möjligt mönster för denna månad och jag jobbar efter det närmaste 
tiden. Nu hänger allt på att detta mönster ska följas, annars får jag tänka om helt när
det gäller tidsmönster på börsen.
 
Vi ska ner i början av veckan med start 4/3 och kraften ska öka under
veckan med botten på mitten av onsdagen. Uppgång med topp fredag
eller måndag. Därefter ska nedgången fortsätta öka i kraft med samma 
mönster. Dvs 11/3 ska vara toppdagen för mars om jag fattat allt rätt. Vi 
börjar med att kolla 4/3 och 5/3 som ska vara negativa och gärna med kraft. 
 
Kollar lite på aktier och microbombmattor i Telia, Tele2 som är tekniskt svaga. 
Båda har bra direktavkastning jämfört med sina kolegor på Lagcap. Tror att då
börsen byter mönster kommer dessa två vara vinnare. 
 
Är kort alfa, assa och atlas, OMX. Lång i bull olja, tele2. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0