Det ser inte bra ut för börsen.

Ny dålig statt idag från Usa och det ser verkligen inte bra ut.
Usa måste få fart på sin ekonomi annars kan det bli en trist tid för börsen ett tag.

Ser ingen anledning att göra nya köp på börsen just nu.
Tycker inte chansen till uppgång är värt risken för att minska kassan just nu.

Nöjd med mina innehav i Tele2, Probi, Wesc, Astra, Msab, Net Insight, Orkla,
Rec, Skistar och lite annat kul som jag känner mig trygg med.

kom ihåg att en stor kassa kan vara guld värd i negativt börsklimat.

Kommer närmare ett läge då jag börjar Swingtrada Xact Bear omx.
Det är snart dax att räcka ut en hand till den mörka sidan och
jag har redan som jag skrivit börjat små köpa lite bear omx.

Drömmer om en mörk börs men om ljuset kommer istället får
man snabbt ändra sina positioner. Kommer ett fint tillfälle snart
men Omx ska nog ner till 1080-1070 och söka tillfällig botten.

Måste bara få säga att det ser inte bra ut för bullsen just nu.
Jag ser all uppgång som tillfällig just nu och tror inte att Usa
har kraft att avsluta veckan med uppgång.
Om Usa skulle gå upp fredag kväll tror jag nedgången fortsätter
nästa vecka.

Kort och gott, vi ska mer ner!.

Spännande börstider väntar runt hörnet och dom med stor kassa
kan göra många fina affärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0