Låt er inte luras.

Ser att Usa gick upp och stängde på plus på dålig statt och en jordbävning som kommer ge stora efterskalv på börsen.
Kommer sluta i blodröd vecka för asien nästa vecka och vi kanske får en ny nedgång som liknar asienkrisen dvs stora ras under kort tid.
Ser bara nedsida på börsen tillsvidare och jag tror det kommer dröja länge tills börsen står på ny all year high. Tror faktiskt redan vi haft den.
Usas uppgång kan lura många men inte mig.
Låt oss leka med tanken att Omx går upp till veckan. Då kommer jag sälja av mina aktier med vinst och behålla mina xact bear i Omx.
Väldigt glad över att ha min stora krigskassa utanför börsen just nu.
Nej det är inte köpläge på börsen nu.
Det är dax att vara väldigt försiktig
på börsen.
Ser att Usa gick upp och stängde på plus på dålig statt och en jordbävning som kommer ge stora efterskalv på börsen och ekonomisk.

Kommer sluta i blodröd vecka för asien nästa vecka och vi kanske får en ny nedgång som liknar asienkrisen dvs stora ras under kort tid. watch out!

Ser bara nedsida på börsen tillsvidare och jag tror det kommer dröja länge tills börsen står på ny all year high. Tror faktiskt redan vi haft den.

Usas uppgång kan lura många men inte mig.

Låt oss leka med tanken att Omx går upp till veckan. Då kommer jag sälja av mina aktier med vinst och behålla mina xact bear i Omx.

Väldigt glad över att ha min stora krigskassa utanför börsen just nu.

Nej det är inte köpläge på börsen nu.
Det är dax att vara väldigt försiktig
på börsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0