Ny energi på G

Mina innehav i vesta wind system, Rec har verkligen gått bättre än vad jag trodde. Kanske dax för ny energi som bransch att lyfta. Jag tror inte att det är en tillfällighet utan början på en längre positiv trend för ny energi.

Ny energi har verkligen fått mycket stryk under finanskrisen och har aldrig riktigt följt med i sista årens kraftiga uppgång.
Tror det är dax för ny energi att gå betydligt bättre än index nu.
Ny energi har verkligen fått mycket stryk under finanskrisen och har aldrig riktigt följt med i sista årens kraftiga uppgång.
I övrigt tror jag på fortsatt börsmörker tillsvidare och statt från Usa mycket bättre än väntat, är det som kan rädda börsen från totalt börsmörker.

Tittar lite på köp i Aspiro och Fortum men ligger lågt med börsen tills läget klarnat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0