Kollat lite börsindex

Och det ser inte bra ut och jag tror vi ska mer ner på sikt. Kollar man omx så
var vi tidiga att vända 09 och kommer nog vara bland dom första igen nästa gång.
Men från vilken nivå?. Hang seng toppade innan våran topp och kanske kan vara
absolut först ut med att bilda botten. Kommer bevaka Hang seng extra noga närmaste
åren som en möjlig vägvisare för omx.

Kollar man Omx till veckan kan tisdag vara dagen vi bottnar inför en rekyl uppåt, ser
dock inte alls några långa positiva signaler i graferna. Möjlig botten på G?, knappast
innan 800 eller tidigast 820. Kan tänka mig en nedgång på sikt mot 820 eller 800 och
sen upp mot max 900-930.

Nån sa att Nasdaq ser starkt ut nu, kanske lite men jag ser samtidigt en risk för en
större nedgång nära denna nivå som i så fall måste starta till veckan. Även om
Nasdaq skulle ralla till veckan ser jag risk för möjligt HS vid uppgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0