OMX toppformation

Verkar kraftlöst för OMX och nu är det nog bara en tidsfråga innan vi 
bryter ner mot 1025 eller mer troligt 984 som kanske blir en mer 
bestående botten. Frågan är om vi orkar stiga även nästa vecka eller om vi 
bryter ner på måndag under stöd. Tror måndagen sätter trenden för hela nästa
vecka. Har börjat sälja av mina bombmattor och först ut blev Sca och en del av
Clas Ohlson innehavet. Tror båda kommer gå bättre än index så jag bevakar båda 
för rekylköp. Siktar på ny bombmatta i xact bear OMX snart, men vill gärna att omx
ska stiga mot 1080-1088 innan köp. Mycket talar för att fredag blir sista dagen för 
uppgång och topp runt 1080 eller kanske mer troligt 1088-1090. 
 
Har fått frågan om Svedbergs och jag kommer inte och sälja utan behålla har 
även ökat lite försiktigt. På sikt tror jag köptes blir väldigt bra och omsättningen
är på sjukt låga nivåer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0