Astrologi

Försöker lära mig grunderna till hur man kan använda astrologi till 
att lyckas bättre på börsen och i livet. Har tyvärr ingen större tid 
till detta med nuvarande val av jobb osv. Kollar man på nästa topp 
så hoppas jag på 15 oktober som toppdag. Bradley har ju 10 som 
reaktionsdag men jag hoppas på en annan sak som ska ge nästa topp runt
15e oktober. 
 
Prövar skriva en karta för 2012 på viktiga reaktioner. Så får vi se 
hur fel det blir, dock ska man nog se det som ett hjälpmedel och 
inget exakt redskap. Reaktion och möjliga toppdagar: 15 oktober,
13 november och 13 december. Reaktioner för möjliga bottnar: 
30e september, 29 oktober, 28 november och 28 december. Dock
kan dessa bottnar istället förstärka nedången vid vissa tillfällen. 2013
är det nya dagar som gäller. 
 
Astrologi är ju en del av fibonaci så varför inte göra ett försök. Kommer
fortsätta leta svar om detta så länge jag lever. Youtube och sök på 
Golden ration om ni vill veta mer, går även söka på fibonci och gann.
Och då vi är inne på detta så har vi en jättetriangel som snart ska brytas
i treårsgrafen. Kritiska nivåer för brott är över förra toppen i denna månad 
eller brott genom 1056. Man kan väl säga att vi har redan smått brutit 
upp men jag tror det var falskt och istället blir en dubbeltopp och att 
vi istället bryter ner under 1040 på sikt. 
 
Vissa reaktioner kommer mer sällan och ett viktigt datum är nästa
solar eclipse som är 13e november. Och nästa lunar som är 28e
novenber. Tror solar kan spela större roll, vi får se. Den 27e är 
det Venus och Saturnus som gör en ovanlig formation. Verkar
vara mycket på G i november, vi får se. Kollar man bara grafen
så tror jag att nedgången redan börjat innan november. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0