Så swingtradar jag

Tror jag är ganska ovanlig i min trading och kanske lite svår att förstå.
Tänkte ge mig på att förklara hur jag tänker. 
 
Jag investerar bara då OMX faller tillbaka och jag letar efter dagens största
förlorare bland högavkastarna, köper ej högrisk. Gillar köpa bolag som faller 
mer än index och får gärna ligga i negativ trend. Köpen görs i omgångar och 
ökar ju fler dar OMX faller, dvs bombmattor i aktier. Jag snittar ner mig helt 
enkelt inför kommande uppgång. Köper bara högavkastare som går bra i 
kris och alltid visar svarta siffror. Jobbar helst med en stor kassa men har 
inget emot att sitta fast i rätt högavkastare. Får aldrig panik för jag vet vad 
jag köper. Köper inget jag inte förstår mig på och jag gillar mest gamla tråkiga
bolag som Sca tex. Dock lite svag för bolag på dom mindre listorna med låg
omsättning som kan ge fina köplägen i högavkastare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0